Actually it was wrong.




Hey guys, long time no see. Hadn't had time to write blog lately.
BTW, getting used to my housemate and now I have to say I have changed my mind.
I enjoy this life with nice Japanese friends now.
At first I feel uncomfortable but after a week, we became close to each other.
Seems like we need some time to know each other.

So all good now! Yey, it is more then good.
I still have some inspection, though. I went 2 or 3 place after I moved here.

前言撤回。1週間くらいしたら皆と仲良くなって、
なんだこれ皆すごいいい人たちだし面白い奴ばっかで、むしろ付き合いやす過ぎw
と、すっかり意見を180度転回させました、どうも僕です。 

そんなわけで、
職場近くのお家で日本人のお友達と楽しく暮らし始めました私は、あと、2つき弱で日本に帰ります。
家中で風邪が移動していて、私の番が来ました。風邪です。
シドニーに来てから一回も風邪引かなかったのに、とうとうやられました。げほげほ

さて、今日はこれから前の住人が置いていったパスタでパスタパーティーです。
口内炎が痛くて泣きそうです。

Damn it,  got sick....

Comments

Popular Posts