Japanese Film Festival 2013


Japanese Film Festival was held on Nov last year.  
(wow sounds like rally long time ago.)
My manager ask me to watch one of the Japanese film from the event and come Sydney City together.
She got some free ticket or something invitation to watch free! yey!


Before we went to theater, we were so keen to have Rahmen and went famous place in city.
It is called Ichibanboshi 一番星.

毎年やってる日本の映画を上映するイベント。
ラーメンが食べたいとずっと上司と喋ってて、映画見る前に行ってきた。


シドニーにラーメン屋さんは腐るほどあるけど、
なかでも美味しいとラーメン通の上司の息子おすすめの一番星に。


結構並んでた。ほほう、美味しいのかい?え?え?


Here you are! 


ラーメンだった!
食べてから思い出したんだけど、私、ラーメンのおいしさが分からないんだよね。
さすがにマズいのは分かるけど、美味しいのは全部同じような気がするのよ。
特別ここのこれが美味しい!とか分からんの。ラーメン通に殺されるよね。

アメリカいたときもやっぱラーメン大好きな友達がいて、
わざわざサンタモニカまで食べにいくくらいで。
おすすめの所連れてってもらった時ももちろんすごく美味しかったんだけど、
「ラーメンだわ!」て感じで怒られた笑

Well after watch the movie the actress of main character and Director showed up.
Who are Kaoru Yachigusa and Yoshihiro Fukagawa.
Yachigusa-san wore really beautiful Kimono. was so impressed with!! 

I took pics but you know there are someone's head !!!! Go away!


見終わった後、八千草さんと監督の深川さんが登場。
このとき通訳についた人の翻訳がものすごくすばらしくて、上司がすごい褒めてた笑
確かに、ものすごく的確な言葉で要約されてて、
日本人がしてたよくわからん質問の日本語聞いてるより分かりやすかった笑


ぼやっぼや。問題は写真撮るたびに割り込んでくるこのおっさんの後頭部よ。
ハゲ散らかしてるの、八千草さんよりしっかり写ってるしカメラもそこにピント合わすし…


See?? Excuse me, man!!!! 


Comments

Popular Posts